måndag 27 juni 2011

Resväska

Min yngsta son fyller 15 år på fredag. Istället för ett kort har jag gjort en resväska som jag skall stoppa lite godis och pengar i. det tycker jag passar bättre. För nästa vecka flyger han ensam till USA för att hälsa på sin kompis. Jag är orolig men själv är han kolugn. Häromdagen kramade han om mig och sa, mamma du behöver inte oroa dig, jag kan ju Engelska.Jag måste bara berätta han har varit så duktig och sparat i hop till hela flygbiljetten själv, på helgerna har han gått upp och säljt Aftonbladet.

14 kommentarer:

  1. Vilken duktig kille ni har,skönt att det finns mobiler så han kan lugn dig :)
    väskan är helt underbar!!

    SvaraRadera
  2. Vilken underbar resväska,
    super fin.
    Kram Elin

    SvaraRadera
  3. Vilken tuff resväska, superfin. Kram Katarina

    SvaraRadera
  4. Tack för kommentaren på min blogg. Hade inte hittat hit annars, massa fint! :)

    SvaraRadera
  5. Såå fin resväska, helt bedårande!
    Kramar Ann-Charlotte

    SvaraRadera
  6. Så bra present till en "resenär"!! Jättefin!
    Duktigt av honom att spara ihop till en sån önskeresa!
    Det går säkert jättebra och han har ju en kompis på plats.
    Njut av sommarvärmen! Kram!

    SvaraRadera
  7. Duktig & företagsam kille du har!
    Perfekt present inför ett sånt äventyr, kanonfin är den!
    Kram Annelie

    SvaraRadera
  8. Hej
    just den stämpeln på kortet är från phunne face,
    dom har en del härliga stämplar
    Sen använder mig mycket av bildmålarnas.
    Kram Elin

    SvaraRadera
  9. For en flott koffert, så herlig med de brevene og ticketsene. :)

    Klem, Anne.

    SvaraRadera
  10. WOW vilken resvaska helt underbar och vilken kanon present att få:)
    STOR liftvarning på denna ha ha ha:)
    Känner igen detta som mamma att man oroar sig för sina barn när dom ska i väg och testa sina vingar! Det kommer gå kanonbra ska du se:)
    Önskar dig en jättetrevlig fredag och helg:)
    Ha det bäst och kramar från Lilla Inger:)

    SvaraRadera
  11. Vilken fin väska du har gjort till din kille. Så fint du har dekorerat. Verkligen en passande gåva. Ha en trevlig helg. Kram Lena

    SvaraRadera
  12. Så super häftigt snygg!!!! Denna gillar jag....Kramizar

    SvaraRadera
  13. Läcker resväska.
    Hoppas sonen får en
    härlig resa.
    Kram

    SvaraRadera
  14. Läste i min blogg att jag inspirerat dig till att göra en resväska. Härligt, tycker jag, för det är väl lite av meningen med bloggandet.
    Kanonfin, blev den och lite cool till en kille.
    Ha det gott
    hälsar Eva

    SvaraRadera